Expar logo1Expar logo
PRIJAVA
  • en_GB
  • sl_SI
  • Prijava
  • Registracija
  • O nas
  • Koraki za vzpostavitev
  • Pomoč uporabnikom
  • Kontakt
  • en_GB
Faq

Najpogostejša vprašanja in odgovori

Kaj je točno je Expar trgovina?

Platforma Expar gradi most med lokalnim okoljem in turizmom. S pomočjo Expar platforme lahko svojim gostom hitro in enostavno ponudite lokalne izdelke ter storitve znotraj vaše turistične nastanitve in si s tem povečate zaslužek na gosta.

Platforma Expar vam omogoča tako naročanje izdelkov in storitev iz vašega lokalnega okolja kot dodajanje lastnih izdelkov, ki bi jih želeli ponuditi svojim gostom. Gostje pa lahko le v treh korakih opravijo nakup. Razširite svojo ponudbo in ne bodite omejeni zgolj s ceno vaše namestitve, ampak poskrbite, da bodo vaši gostje svoj denar pustili pri vas.

Kaj pomeni Expar tržnica?

Na Expar tržnici boste našli preverjene izdelke preverjenih dobaviteljev, prav tako pa lahko hitro in enostavno dodate nov izdelek za katerega verjamete, da bi se lahko dobro prodajal znotraj vaše namestitve. Med izdelke lahko dodate vse od umetnin, sokov, spominkov, pa vse do doživetji, ki jih ponujate vi ali vaši prijatelji.

Naša sezona traja zgolj 6 mesecev, kaj se zgodi ko prodaje ni?

V mrtvih mesecih, oziroma ko vaša mesečna prodaja na enoto ne preseže 50€, je uporaba platforme brezplačna. Torej plačate zgolj takrat ko zaslužite.

Kdo skrbi za zaloge?

Za zaloge skrbite vi, oziroma vaš čistilni servis. Po vsakem obisku gostov je potreba namestitev očistiti in pripraviti za prihod novih gostov. Takrat vam vzame dodatnih 5 min za pregled zalog in dodatnih 5 min, da napolnite polico, ki ste jo namenili prodaji.

Kaj če pride do kraje?

Platforma omogoča dodajanje sodelavcev, ki skrbijo za zaloge. Ti sodelavci imajo v vsaki enoti predstavljeno aktualno zalogo, ki jo je potrebno osvežiti in v kolikor pride do razlike vam sistem javi da je prišlo do kraje. Takrat postopate isto kot če bi vam nekdo iz apartmaja okradel televizor. Zahtevate povračilo škode oz. stroškov od predhodnih gostov.

Kje dobim izdelke?

V kolikor nimate svojih izdelkov ali dobaviteljev lahko izdelke najdete v tržnici Expar, kjer vam ponujamo širok nabor unikatnih izdelkov iz različnih kategorij in regij Slovenije.

Kako je s pravno ureditvijo? Lahko prodajam izdelke in storitve?

Za prodajo izdelkov in storitev je potrebno preveriti ali imate prijavljeno ustrezno gospodarsko dejavnosti (s.p. ali d.o.o.) in vse potrebne SKD-je. 

Seznam najpogostejših SKD glede na vrsto prodajnih izdelkov:

  • 46.190 Nespec.posr.pri prod.raznovrstnih izd.
  • 46.370 Trg.db.s kavo,čajem,kakavom,začimbami
  • 46.380 Trg.db.z dr.živili,ribami,raki,mehkužci
  • 47.110 Trg.dr.v nespec.prod.,pretežno z živili
  • 47.190 Dr.trg.dr.v nespec.prodajalnah
  • 47.810 Trg.dr.,stoj.,trž.z živili,pij.,tob.izd.
  • 47.910 Trg.dr.po pošti ali po internetu
  • 47.990 Dr.trg.dr.zunaj prod.,stojnic in tržnic
Ja ampak naši gostje nič ne kupijo!

V kolikor ni ponudbe, ni nakupov. Večina turističnih ponudnikov pred uporabo aplikacije Expar ni prodajala izdelkov in storitev znotraj namestitve, ker so ocenjevali da njihovi gostje tega ne potrebujejo. Ta ista večina je bila pozitivno presenečena nad prodajo ko so pričeli z Expar trgovino.

Kaj je namensko digitalno potrdilo?

Za delovanje svoje davčne blagajne vsak davčni zavezanec potrebuje namensko digitalno potrdilo. Vlogo za pridobitev takšnega digitalnega potrdila je mogoče oddati le preko portala eDavki in jo prevzeti na portalu MJU. Zavezanec, ki ne uporablja sistema eDavki, pa lahko za pridobitev namenskega digitalnega potrdila pooblastil koga drugega (npr. računovodski servis ali ponudnika davčne blagajne).

Kakšen je postopek pridobitve namenskega digitalnega potrdila za davčne blagajne?

Postopek pridobitve namenskega digitalnega potrdila:

    1. Zavezanci prek portala eDavki vložijo Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja
računov.

    2. Po vložitvi zahtevka zavezanec oziroma njegov pooblaščenec na osebni del portala eDavki prejme referenčno številko in geslo za prevzem namenskega certifikata.

    3. Prejeto referenčno številko in geslo zavezanec ali njegov pooblaščenec nato vnese v poseben portal za prevzem namenskega digitalnega potrdila na spletni strani MJU.

    4. Po vnosu omenjene referenčne številke in gesla na portal MJU lahko zavezanec ali njegov pooblaščenec na tem istem portalu prevzamem namensko potrdilo v obliki ».p12« datoteke.

    5. Omenjeno potrdilo (».p12« datoteko) nato zavezanec ali pa ponudnik storitve davčne blagajne namestil v program davčne blagajne ali v mini blagajno.

Prevzem namenskega digitalnega potrdila je možen približno 10 minut po oddaji Zahtevka za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov. Posnetek  Prevzem namenskega digitalnega potrdila , prikazuje, kako lahko preko sistema eDavki prevzamemo namensko digitalno potrdilo za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov. Opis postopka najdete tukaj.

Vsi bodoči uporabniki davčnih blagajn, ki še niso registrirani kot uporabniki portala eDavki oziroma ne bodo, morajo za pridobitev in preklic namenskega digitalnega potrdila čim prej pooblastiti drugo osebo (računovodski servis ali ponudnika davčne blagajne).

Postopek pooblaščanja druge osebe je opisan na tej povezavi.

Za preklic namenskega potrdila digitalnega potrdila se vloži Zahtevek za preklic namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov.

Kaj je Čebelca račun in zakaj ga potrebujemo?

Davčna blagajna je program, ki omogoča davčno potrjevanje računov in upošteva ostale zahteve iz Zakona o davčnem potrjevanju računov.

FURS – vprašanja in odgovori o davčnih blagajnah

Spletni program Čebelca BIZ ima možnost davčne blagajne tako v modulu PLUS kot tudi v MINI.

Od 2.1.2016 je potrebno davčno potrditi vse gotovinske račune. To kaj vse se smatra kot gotovinski račun se še nekoliko spreminja. Glede na javne informacije trenutno kaže naslednje:

Gotovinski računi so računi, ki so delno ali v celoti plačani z:

  • Gotovino
  • Kreditnimi in debetnimi karticami
  • Plačilom po povzetju, GLS, in podobno
  • Poštno nakaznico
  • Boni in kuponi
  • Čeki
  • Bitcoin

Ne-gotovinski računi, kjer davčno potrjevanje ni obvezno, so računi v celoti plačani z:

  • Direktnim nakazilom stranke na TRR podjetja (e-banka ali UPN)
  • Paypal
  • Moneto
Kaj je Eurosender račun in zakaj ga potrebujemo??

Eurosender je digitalna platforma za poslovne uporabnike, ki vključuje širok spekter logističnih storitev na globalni ravni in ponuja edinstveno rešitev za enostaven izračun in naročanje dostave različnih izdelkov. Svoj račun lahko ustvarite na naslednji povezavi.

Kaj je Stripe račun in zakaj ga potrebujemo?

Stripe je programska oprema (software as a service oz. SaaS), ki nam omogoča obdelavo plačil s karticami (Mastercard, Maestro, Visa, Visa electonic, Diners, American Express,…) za spletna mesta in mobilne aplikacije in se jo primarno uporablja kot vtičnik pri spletnih trgovinah, da lahko kupci opravijo varen nakup s plačilno kartico. Plačila lahko v njihovem vmesniku pregledujemo in urejamo na enostaven, uporabniku prijazen način.

Plačilni modul Stripe uporabljajo mala in velika podjetja, med katere sodijo tudi Amazon, Shopify, Pinterest in Lyft. Zaradi prilagodljivosti je primeren skoraj za vsako podjetje in pokriva različne podjetniške modele.

Provizija transakcij – jasno določene provizije brez skritih stroškov. Stripe v tem trenutku računa 1.4% + 0.25€ na transakcijo.

Registracija je sicer brezplačna, se pa kot pri PayPal-u, Braintree-ju, Bankartu in ostalih plačilnih modulih ob vsaki transakciji zaračunava provizija oz. “fee” v višini nekaj procentov vrednosti nakupa. V tem trenutku Stripe uporabnikom zaračuna le 1,4 % vrednosti nakupa + 0,25 € na uspešno izvedeno transakcijo za evropske plačilne kartice, oziroma 2,9 % vrednosti nakupa + 0,25€ na uspešno izvedeno transakcijo za neevropske plačilne kartice. Za primerjavo Paypal Checkout  zaračuna 3,49% + 0.39€, Braintreepayment zaračuna 1,9% + 0,30€.

Imam dodatno vprašanje
Project in mind
Pomoč
uporabnikom

Na tem mestu so zbrana najpogostejša vprašanja, obvestila o delovanju storitev, tehnična pomoč in pomoč za uporabnike.

figure image2
Expar logo1

INFO

  • O nas
  • Kontakt
  • Registracija
  • Koraki za vzpostavitev
  • Pomoč uporabnikom
  • Politika zasebnosti
  • Splošni pogoji

SLEDITE NAM

Facebook-f Instagram Linkedin-in Youtube

© 2022 — Expar by Linking map d.o.o.. All Rights Reserved.

Expar trgovina
Upravljanje soglasja za piškotke (EU)
Da vam lahko zagotavljamo najboljšo uporabniško izkušnjo, uporabljamo tehnologije, kot so piškotki, za shranjevanje in/ali dostop do informacij o napravi. Privolitev v te tehnologije nam bo omogočala obdelavo podatkov. Zavrnitev ali umik privolitve lahko negativno vpliva na nekatere lastnosti in funkcije.
Funkcionalnosti Vedno aktivno
Tehnična hramba oziroma dostop je nujno potreben za zakonit namen omogočanja uporabe določene storitve, ki jo naročnik ali uporabnik izrecno zahteva, ali izključno za namen izvajanja prenosa komunikacije po elektronskem komunikacijskem omrežju.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno za anonimne statistične namene. Brez sodnega poziva, prostovoljne skladnosti s strani vašega ponudnika internetnih storitev ali dodatnih zapisov tretje osebe podatkov, shranjenih ali pridobljenih zgolj za ta namen, običajno ni mogoče uporabiti za vašo identifikacijo.
Oglaševanje
Tehnična shramba ali dostop je potreben za ustvarjanje uporabniških profilov za pošiljanje oglasov ali za sledenje uporabniku na spletnem mestu ali več spletnih mestih za podobne tržne namene.
Upravljanje možnosti Upravljanje storitev Upravljanje prodajalcev {vendor_count} Preberite več o teh namenih
Nastavitve
{title} {title} {title}